გაკვეთილის გეგმები




Lesson Plan  (გაკვეთილის გეგმა)

Teacher: Maka Bedianidze       Korbouli Public School N2           
LEVEL:
Pre Intermediate  8th grade
TIME:
45 minutes
NATIONAL STANDART:
I.უცხ.საბ.1. წაკითხვამდე/მოსმენამდე ტექსტის ტიპის განსაზღვრა მისი სტრუქტურული და სიტუაციური მახასიათებლების ამოცნობის გზით.
I.უცხ.საბ.4. ტექსტის გაგებამდე,გაგების პროცესში და გაგების შემდგომ შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევადა გამოყენება.
MAIN   AIMS:

SUB   AIMS :
By the end of the lesson,learners will be able to :
●Read and think about different technologies and discuss, support ,advantages  and  disadvantages.
●Students  will be able to make a small presentation.
PERSONAL   AIMS:
T o  maximize student participation
Motivate  leaners  to see the usage of the foreign language.
CLASS   PROFILE:
Number of students 21 . Girls-12  Boys-9
No Personal need students.
ASSUMPTIONS:
Students are good at understanding the main idea of the reading,texts-specially the topic includes their everyday life and interests.
ANTICIPATED PROBLEMS AND SOLUTIONS:
PEOBLEM: Some students might not be aware of some vocabulary in the text.
SOLUTION:They will guess the word meaning from the context or with the help of friends.Later they will look up the additional words for homework in the dictionary.
ASSESNENTS   TYPES:

METHODS:
Formative assessment: (Teacher gives feedback to the learners according to her notes which she makes while listening to the Presentations).
Summative:chart of assessment.

      Criterion  for  the  task
     Scores
Presentation
0-2
Speaks about  the exact  topic
0-2
Information  is  well-organized
0-2
Reads  Fluently
0-2
Uses  the  studied  vacabulary
0-2
               Maximum  score  :10




AIDS / MATERIALS:
Projector,compiuter,markers,pens,papers(handouts).





Teacher:Maka Bedianidze          Grade:8th             Duration:45
Stage
Aim
Procedure
Time and Interaction
Lead  in
To generate the interest.
Teacher asks Ss what is Technology?And explains the word with a help of Ss.Gives an explanation of the word.
5 min.
T/S
Pre-teaching
vocabulary
To highlight the key words to prepare Ss for the reading.
Teacher shows o power point slides of different technologies:old and developed ones gives a little information and asks learners to name the things/Positives and negatives of the ones.
10 min.
S.
Reading for gist
To develop reading for
Gist skill.

In groups of 4:Ss read different topics (2or 3 ones)about technologies and write the main information (also they underline or write out new vocabulary themselves).
15 min.
S.
Post reading
To develop the
Presentation skill.
Each group shares the gained with the class (every group member has to speak about one thing shortly).
10 min.
(group work)
Feedback
To motivate learners/provide support.
Formative (teacher gives feedback to the learners according to her notes which she makes while listening to the presentations).
3 min.
T.
Homework
To consolidate new vocabulary and the topic.
Teacher asks Ss to write an essay about the most important invention.
2 min.




ევროპა ჩემს გაკვეთილზე

გაკვეთილის გეგმა
კლასი VII კლასი
მასწავლებელი/საგანი მაკა ბედიანიძე ინგლისური ენა
ჩატარების დრო 5.12.2017
გაკვეთილის თემა “Countries around the world “
გაკვეთილის
ხანგრძლივობა

45

კლასის დახასიათება 20 მოსწავლე , კლასში სსსმ  მოსწავლე არ არის
კლასის აქტუალურობა მოსწავლეს განუვითარდება კვლევა-ძიების,ინფორმაციის
დახარისხების, ლაპარაკის და სმენის,ლექსიკური მარაგის
უნარები.

სასწავლო მიზნები და
მოსალოდნელი შედეგები

მოსწავლეები შეძლებენ „ევროპის ქვეყნების მოკლე
დახასიათება“.
უცხ.ს.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს
სხვადასხვა ტიპის აუდიოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის
საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა,
დოკუმენტური ფილმი, ტელეჟურნალი, დისკუსია).
უცხ.ს.VII.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა
სტრატეგიას მოსმენილი ტექსტის შინაარსის გასააზრებლად.
უცხ.ს.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და
გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული
უცხოენოვანი ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული
სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და
სხვა).
უცხ.ს.VII.5. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი
სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VI.6. მოსწავლე ფლობს სქემატური ჩანაწერების
სხვადასხვა ტექნიკას.
უცხ.ს.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის საქმიანი
წერილის წერა.
უცხ.ს.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა ტიპის

ტექსტი (მაგ., ესე, წერილი სასკოლო ან ახალგაზრდული



საგანი :ინგლისურ ენა     45  წუთი
მასწავლებლის სახელი გვარი, : მაკა ბედიანიძე
სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო      VIII კლასი       
მოსწავლეთა რაოდენობა: 23მოსწავლე (მათ შორის არ არის სსსმ მოსწავლე)
გაკვეთილის თემა: Favourite Places

სასწავლო მიზნებიმოსწავლემ შეძლოს:
·         მოიძიებენ კონკრეტულ ინფორმაციას წაკითხული ტექსტის საფუძველზე.
·         იმსჯელებენ მსოფლიოს ღირსშესანიშნაობების მნიშვნელობაზე, როგორც ხელოვნების ნიმუშზე, წარსულში და ახლა. გამოიყენებენ: Past Simple. Present Simple Tenses
·         მოსწავლეებს განუვითარდებათ უცხოურ ენაზე კითხვის, მსჯელობის და სააზროვნო  უნარები.

სტანდარტი:
ინგლისური ენა

უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს
შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა

გ) მიმართავს ძიებითი კითხვის ტექნიკას ტექსტში კონკრეტული ინფორმაციის მოსაძიებლად.

ცხ.ს.II.26. მოსწავლეს შეუძლია მეტყველებისას გამოიყენოს ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკულიფორმები.

უცხ.ს.II.36. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან თანამშრომლობა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

უცხ.ს.II.29.
მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოენოვანი ქვეყნის კულტურისა და სოციოკულტურის თავისებურებების მიმართ.
·           კორექტულად· გამოთქვამს საკუთარ აზრს, შეხედულებას, დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებებზე მსჯელობისას.




სასწავლო მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები სსსმ მოსწავლისათვის
მოსწავლე შეძლებს  მსოფლიოს 4 ღირსშესანიშნაობის სახელწოდებების გამეორებას და დამახსოვრებას: თავისუფლების ქანდაკება, ეიფელის კოშკი,ქტისტეს ქანდაკება, სამების ეკლესია)  შეძლებს სურათებზე ერთმანეთისგან გარჩევას.

უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
უცხ..II.10.მოსწავლესშეუძლიამარტივინტერაქციაშიმონაწილეობისმიღება.


წინარე ცოდნა და უნარები: მოსწავლეები ფლობენ საჭირო ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს, ჯგუფური მუშაობის და სხვადასხვა სასწავლო სტრატეგიებზე მუშაობის უნარ-ჩვევებს.

შეფასება და თვით შეფასება: განმსაზღვრელი-მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
განმავითარებელი- მასწავლებლის კომენტარი, დაკვირვება, მოსწავლის თვითშეფასება.
სასწავლო რესურსები: სახელმძღვანელო New Inspiration ს2 საწერი კალმები, ფერადი ფანქრები, თაბახის ფურცლები, სლაიდები PowerPoint, კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, შეფასების რუბრიკა. ცოცხალი რესურსი-მოსწავლეები. 


N
აქტივობა
მეთოდი /მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
1





2
Warm-up






წინარე ცოდნის გააქტიურება
საორგანიზაციო საკითხები  (მისალმება, ქცევის წესების , გაკვეთილის მიზნის და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა)

 1.მოსწავლეები დაასახელებენ და დააწერენ მსოფლიოს ღირსშესანიშნაობების სურათებს მათ სახელებს.


2. წინარე ცოდნის გააქტიურების მიზნით
მოსწავლეები გამოიცნობენ სლაიდებზე აღბეჭდილ მსოფლიოს ღირსშესანიშნაობებს, დაახელებენ ქვეყნებს სადაც ისინი არიან აგებული. გაიხსენებენ თუ რა იცინ მათ შესახებ ხელოვნების გაკვეთილებიდან. ( სსსმ მოსწავლე იმეორებს სახელებს ორ- ორჯერ)


მთელი კლასი


გონებრივი იერიში





თამაში:  „აბა გამოიცანი“


დაფა. ცარცი,



სურათები






კომპიუტერი, პროექტორი,სლაიდები

3 წთ





 2 წთ






8 წთ






მოსწავლეების მოტივირება.
3

წინა საკითხავი აქტივობა
მასწავლებელი თხოვს მოსწავლეებს აღწერონ სახელმძღვანელოში მოცემული სურათები. აღწერისას მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს ახალ ლექსიკურ ერთეულებს: ruins, pillars, fountains,statue,torch,fortress, fabulous, stunning.( სსსმ მოსწავლე ასახელებს სახელმძღვანელოს გვერდზე მოცემულ სურათებს)
მათელი კლასი
სახელმძღვანელო




5 წთ
ლექსიკური მარაგის გააქტიურება-გამდიდრება

4
კითხვა ზოგადი ინფორმაციის მისაღებად
მოსწავლეები კითხულობენ სახელმძღვანელოში მოცემულ ტექსტს და პასუხობენ მასწავლებლის მიერ დასმულ შეკითხვებს
ჯგუფებში


მთელი კლასი
სახელმძღვანელო

Question slips
5 წთ
კითხვის განვითარება
6.
ძიებითი კითხვა
მოსწავლეები მიმართავენ ძიებითი კითხვის ტექნიკას ტექსტში კონკრეტული ინფორმაციის მოსაძიებლად და  ავსებენ ცხრილს  მოძიებული, კონკრეტული ინფორმაციით.
ჯგუფებში
სახელმძღვანელო
7 წთ
ძიებითი კითხვის განვითარება.
7
ლაპარაკი
მოსწავლები იმსჯელებენ მსოფლიოს ღირსშესანიშნაობების მნიშვნელობაზე. გამოიყენებენ ნასწავლენობრივ-გრამატიკულ ფორმების: and, but, because. Freedom, power, independence,Stregth,Love.

მთელი კლასი
წთ
ინგლისურ ენაზე ლაპარაკის განვითარება
8.
საშინაო დავალება
დაწერეთ ერთი პარაგრაფი თქვენ საყვარელ ღირსსესანიშნაობის შესახებ.
ინდივიდუალურად
1 წთ
9
შეფასება და თვითშეფასება
მოსწავლეები ფასდებიან განმსაზღვრელი ( იხ. შეფასების რუბრიკა) და განმავითარებელი შეფასებით ( სიტყვიერი კომენტარი)
ავსებენ თვითშეფასების ცხრილებს
ინდივიდუალურად
2 წთ

·         მოსალაოდნელი შედეგები;

მოსწავლეები განივითარებენ  უცხოურ ენაზე კითხვის, მსჯელობის და სააზროვნო  უნარებ.მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობა გაკვეთილის პროცესში.

თარიღი: 8 აპრილი 2018 წელი
ხელმოწერა:  მაკა ბედიანიძე











                           შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს    რ უ ბ რ ი კ ა
                შეფასების სქემა ზეპირმეტყველებაში

ქულები
პირობასთან შესაბამისობა
იცავს დროის ლიმიტს
0–1
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს (მოსაზრება, არგუმენტები,)
0–0,5_1
კომუნიკაციური უნარ–ჩვევები
გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას და თანმიმდევრულად ავითარებს მას
0–1–2
მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები და მაგალითები
0–1–2
ენობრივი უნარ–ჩვევები
ადეკვატურად იყენებს ზეპირი მსჯელობისთვის დამახასიათებელ არავერბალურ საშუალებებს (მაგ.ჟესტიკულაციას,ინტერვალს საუბარში,ხმის სხვადასხვა დონეს)
0–1
იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის დამახასიათებელ ენობრივ–გრამატიკულ ფორმებსა და ენობრივ კონსტრუქციებს
0–1-2
შემოქმედებითი უნარ–ჩვევები
აქვს საინტერესო მოსაზრებები,მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები,მაგალითები
0–1
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობაა 10

ჯგუფი სწევრების თვითშეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
კი
არა
აქტიურად ვიყავი ჩარტული ჯგუფის მუშაობაში
ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს
ჩემი მოსაზრება იყომნიშვნელოვანი
ჯგუფის მსჯელობა იყოორიგინალური და შეესაბამებოდა მოთხოვნას
დაცული იყო დროის ლიმიტი





No comments:

Post a Comment