თემატური
გეგმა ინგლისურ
ენაში
II
კლასი
სსიპ კორბოულის N2 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019 სასწავლო წელი
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
Ø 70 საათი
Ø 35 სასწავლო კვირა
Ø 2
საათი კვირაში
დაწყებითი საფეხური - II დონე (დ.II)
უცხოური ენა
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
უცხ.დ.II.1.
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების
გაგება.
უცხ.დ.II.2.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების გაგება.
უცხ.დ.II.3.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული
ხასიათის ტექსტების გაგება.
უცხ.დ.II.4.
მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების
გამოყენება.
|
უცხ.დ.II.5. მოსწავლეს
შეუძლია სიტყვების,
წინადადებების გაშიფრვა-
წაკითხვა.
უცხ.დ.II.6. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში
ინფორმაციის მოძიება.
|
უცხ.დ.II.7.
მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
|
ლაპარაკი
|
კულტურათა დიალოგი
|
სწავლის სწავლა
|
უცხ.დ.II.8.
მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური
უნარ-ჩვევები.
უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა,
მიბაძვა-გამეორება.
უცხ.დ.II.10.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
|
უცხ.დ.II.11. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან, უცხო და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს შედარება.
|
უცხ.დ.II.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
უცხ.დ.II.13.
მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
უცხ.დ.II.14.
მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და
მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
|
New
Building Blocks 2
UNIT
|
TOPIC
|
LANGUAGE IN FOCUS
|
PAGE
|
DATE/
TEACHING
HOURS
|
LET’S
START!
|
||||
HELLO AGAIN!
|
First grade revision
|
Hi!
Hello! Good afternoon! Nice to see you again!
What’s
your name? I’m Greg. How old are you?
I’m
eight. How are you today? I’m happy.
What’s
your favourite...? My favourite... is...
I
like ...
|
8
|
18.09
20.09
|
UNIT 1
COLOURS
|
||||
Lesson 1
SPRING COLOURS
|
Colours
Numbers
|
yellow,
pink, orange, green, brown, black, white,
red,
blue
a
tree, grass, the sun, the sky, a flower
What colour is the sun? Yellow.
The sun is yellow.
|
12
|
25.09
|
Lesson 2
MISS LEMMON’S BASKET
|
Colours
Food
|
a
cherry, a lemon, a banana, a basket, an ice
cream,
lettuce
What’s
yellow? Bananas are yellow.
I like cherries. I don’t like
lemons.
|
14
|
27.09
2.10
|
Lesson 3
A HUNGRY CATERPILLAR
|
Colours
Food
Animals
|
a
caterpillar, a butterfly
He
walks... He eats... He wakes up...
Surprise, surprise!
|
16
|
4.10
|
Lesson 4
THE COLOUR SONG
|
Favourite colours
|
What’s your favourite colour?
My favourite colour is...
|
18
|
9.10
|
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Let’s
check!
Ronnie’s
project
I can speak English
|
Let’s
check!
Ronnie’s
project
I
can speak English
|
20
|
11.10
|
UNIT 2 TOYS
|
||||
Lesson 1
IN A TOY SHOP
|
Toys
|
I’ve
got... Have you got...?
a
toy shop, a car, a helicopter, a scooter, a bike,
a
plane, a doll, a computer game, building
blocks,
a teddy bear, a skateboard, a ball,
a
balloon
|
22
|
16.10
18.10
|
Lesson 2
HAPPY BIRTHDAY!
|
A
birthday party
Friends
|
a
clown, a birthday card, a birthday cake
Happy
birthday! Let’s have a party!
Blow
out your candles!
What’s
this? Is it a helicopter? No. / Yes.
How
old are you? I’m seven.
|
24
|
23.11
|
Lesson 3
RONNIE IN TOYLAND
|
Toy
friends
|
a prince, a princess, the moon
This is... She is pretty. He is cute. He is funny.
Let’s dance! Let’s fly!
|
26
|
25.10
|
Lesson 4
THE TOY SONG
|
Activities
with toys
|
Let’s
drive a car! Let’s ride a bike! Let’s fly a kite!
Let’s
kick a ball! Let’s play with a doll!
|
28
|
30.10
|
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Let’s
check!
Ronnie’s
project
I
can speak English
|
Revision
|
30
|
1.11
|
UNIT3
BACK TO SCHOOL
|
||||
Lesson 1
A SPIDER ON MY FACE
|
School
things
|
a
pencil, a pen, a book, a notebook, a pencil case,
a
schoolbag, a sharpener, an eraser
my
pencil, your book
Where’s
my book? Here’s your book.
|
32
|
6.11
|
Lesson 2
HER BIKE IS PINK, HIS
BIKE IS GREEN
|
Possessions
Colours
|
His
bike is green. Her bike is pink.
What
colour is his bike? What colour is her bag?
|
34
|
8.11
|
Lesson 3
A NEW CLASSMATE
|
Classmates
|
My
name is... I live in... My family is... I like...
His
name is... He lives in... His family is... He likes...
|
36
|
13.11
15.11
|
Lesson 4
THE MAGIC COUNTDOWN
|
Numbers
|
Count
to 20.
Numbers
1-20.
|
38
|
20.11
27.11
|
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Let’s
check!
Ronnie’s
project
I
can speak English
|
Revision
|
40
|
29.11
|
UNIT 4
MORE ABOUT ELLIOT
|
||||
Lesson 1
ELLIOT’S ROOM
|
Toys
A
room
|
a toybox, a plane, a skateboard, a kite, a ball, a bike,
a room, a computer, a bed, a chair, a desk, a lamp,
a family photo, a clock, a poster, a picture
What’s that? That’s my computer.
Who’s that? My sister April.
I’ve got... Can I...?
|
42
|
4.12
6.12
|
Lesson 3
A FAMILY DINNER
|
Family
Food
|
a
family, mum, dad, a sister, a brother, grandma,
grandad,
a cousin
dinner,
fish and chips, chicken, carrots, rice, lettuce,
fruit,
apples, oranges, bananas
What’s
for dinner? What’s your favourite dinner?
|
46
|
13.12
18.12
|
Lesson 4
THE PANCAKE RAP
|
Food
Commands
|
a
pancake, an egg, milk, jam, honey, chocolate, hot,
yummy
|
48
|
23.12
25.12
|
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Let’s
check!
Ronnie’s
project
I
can speak English
|
Revision
|
50
|
27.12
|
თემატური
გეგმა ინგლისურ
ენაში
IV
კლასი
სსიპ კორბოულის N2 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019 სასწავლო წელი
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
Ø 105 საათი
Ø 35 სასწავლო კვირა
Ø 3 საათი კვირაში
დაწყებითი საფეხური - IV დონე (დ.IV)
უცხოური ენა
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
ლაპარაკი
|
უცხ.დ.IV.1.
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს მარტივი ინსტრუქციების
გაგება.
უცხ.დ.IV.2.მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
მცირე ზომის
ილუსტრირებული
დიალოგის გაგება.
უცხ.დ.IV.3.მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
მცირე ზომის აღწერითი/
ნარატიული ხასიათის
ილუსტრირებული
ტექსტის გაგება.
უცხ.დ.IV.4. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
უცხ.დ.IV.5. მოსწავლეს
შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
უცხ.დ.IV.6. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.
უცხ.დ.IV.7. მოსწავლეს
შეუძლია კითხვის სტრატეგიების გამოყენება.
|
უცხ.დ.IV.8. მოსწავლეს
შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების შედგენა.
უცხ.დ.IV.9. მოსწავლეს
შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული
აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
|
უცხ.დ.IV.10. მოსწავლეს
შეუძლია ტექსტების ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.
უცხ. დ.IV.11. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.IV.12. მოსწავლეს
შეუძლია ილუსტრაციების აღწერა.
უცხ.დ.IV.13. მოსწავლეს
შეუძლია საკომპენსაციო საშუალებების გამოყენება.
|
კულტურათა დიალოგი
|
უცხოური ენის პრაქტიკული
გამოყენება (მედიაცია)
|
სწავლის სწავლა
|
უცხ.დ.IV.14. მოსწავლეს
შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.
უცხ.დ.IV.15. მოსწავლეს
შეუძლია უცხო და მშობლიური
კულტურული
და სოციოკულტურული
გარემოს ერთმანეთთან
შედარება.
|
უცხ.დ.IV.16. მოსწავლეს
შეუძლია უცხოურ ენაზე
სხვადასხვა
ტიპის პროექტის
(მაგ., თანაკლასელების
ნახატების/ნაკეთობების
გამოფენის მოწყობა;
სპექტაკლის
დადგმა; უცხოური სამზარეულოს
სხვებისთვის
გაცნობა და
სხვა) განხორციელება.
|
უცხ.დ.IV.17. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
უცხ.დ.IV.18. მოსწავლე
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
უცხ.დ.IV.19. მოსწავლეს
შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
უცხ.დ.IV.20. მოსწავლეს
აქვს კონსტრუქციული დამოკიდებულება დაბრკოლებების მიმართ.
უცხ.დ.IV.21. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება
ლექსიკური მასალის
ასათვისებლად.
უცხ.დ.IV.22. მოსწავლეს
შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
|
UNIT
|
New Building Blocks 4
LANGUAGE IN FOCUS
|
PAGE
|
DATE/
TEACHING
HOURS
|
||
ABOUT US
|
My name is... I’m 10. I can play the
violin. I’ve got a pet. I like
English. What’s your name? How old are
you? How are you
today? Have you got a pet? Do you like
English?
|
8
|
17.09
20.09
|
||
UNIT-1
THE ANIMAL WORLD
Lesson 1
WHERE IS
THE FOREST?
|
It is... It has got... It lives... It
likes... It can...
|
10
|
21.09
24.09
|
||
Lesson 2
OLD MCDONALD’S ZOO
|
Is it...? Has it got...? Does it live...? Does it like...? Can
it..?
|
12
|
27.09
|
||
Lesson 3
HOW DOES HAROLD
BECOME A HERO?
|
strong, brave, tall, thin, funny, scared,
save,
a hero
He is... / She is... / He has got... /
She has got...
He can... / She can... / He can’t... /
She can’t...
|
14
|
28.09
1.10
|
||
Lesson 4
MARY HAD A
LITTLE
LAMB
|
a lamb, snow,
school, rules, children, follow, laugh, see
|
16
|
4.10
5.10
|
||
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Revision
|
18
|
8.10
|
||
UNIT-2
A VISIT
TO MAGICLAND
Lesson 1
WELCOME TO MAGICLAND!
|
The present continuous with she and he (affirmative, negative,
questions)
The present continuous with they (affrmative, negative,
questions)
Verb to be with he, she and they in short / long forms
|
20
|
11.10
12.10
|
||
Lesson 2
WHERE IS THE TREASURE?
|
The present continuous with I (affirmative, negative,
questions)
Prepositions of place (in / on / under / behind / between /
in front of)
|
24
|
15.10
18.10
|
||
Lesson 3
SNOW WHITE AND
THE SEVEN DWARFS
|
Verb to be + adjectives
|
28
|
19.10
22.10
|
||
Lesson 4
THE FAIRY TALE RAP
|
Personal pronouns (revision)
|
30
|
25.10
26.10
|
||
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Revision
|
32
|
29.10
|
||
UNIT
3
FAMILY BUSINESS
Lesson 1
MEET MY FAMILY
|
Verb to be with she and he (affirmative, negative)
Verb to have with she and he (affirmative, negative)
Can with she and he (affirmative, negative)
|
34
|
1.11
2.11
5.11
|
||
Lesson 2
WHO IS MOLLY?
|
Verb to be with she and he (questions)
Verb to have with she and he (questions)
Can with she and he (questions)
|
38
|
8.11
9.11
12.11
|
||
Lesson 3
THE ZENEX FAMILY
|
Verb to be and verb to have with they (affrmative, negative,
questions)
|
40
|
15.11
16.11
19.11
|
||
Lesson 4
A HAPPY FAMILY
|
Possessive case / Whose...?
|
42
|
22.11
26.11
29.11
|
||
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Revision
|
44
|
30.11
|
||
UNIT-4
THE PLACE
WHERE I LIVE
Lesson 1
MY STREET
|
There is / There are + places and prepositions: next to /
between / opposite / on the right side of
/ on the left side of
|
46
|
3.12
6.12
7.12
|
||
Lesson 2
FINDING MOLLY
|
Asking for directions and giving directions
More places with prepositions
|
48
|
10.12
13.12
14.12
|
||
Lesson 3
A TOUR AROUND
LONDON
|
There is / There are + places
|
52
|
17.12
20.12
21.12
|
||
Lesson 4
WHAT A DAY!
|
Commands
|
54
|
24.12
27.12
|
Lesson 5
LET’S CHECK!
|
Revision
|
56
|
28.12
|
თემატური
გეგმა ინგლისურ
ენაში
V
კლასი
სსიპ კორბოულის N2 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019 სასწავლო წელი
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
Ø 105 საათი
Ø 35 სასწავლო კვირა
Ø 3 საათი კვირაში
დაწყებითი
საფეხური - V დონე (დV)
უცხოური
ენა სტანდარტი
წლის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
უცხ.დ.V.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
მცირე
ზომის დიალოგის გაგება.
უცხ.დ.V.2. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება (მაგ., ადაპტირებული
ზღაპარი, მოთხრობა, მითი).
უცხ.დ.V.3. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
ამინდის მარტივი პროგნოზის გაგება.
უცხ.დ.V.4. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
უცხ.დ.V.5. მოსწავლეს
შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.დ.V.6. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს
შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება (მაგ.,
ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).
უცხ.დ.V.8. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.
უცხ.დ.V.9. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გაგების გასაადვილებლად სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება.
|
უცხ.დ.V.10. მოსწავლეს
შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის მარტივი ენით დაწერა.
უცხ.დ.V.11. მოსწავლეს
შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შექმნა.
უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს
შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული
აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.V.13. მოსწავლეს
შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის გაუმჯობესების მიზნით.
|
ლაპარაკი
|
კულტურათა დიალოგი
|
უცხოური ენის პრაქტიკული
გამოყენება (მედიაცია)
|
სწავლის სწავლა
|
უცხ.დ.V.14.
მოსწავლეს
გამომუშავებული
აქვს მეტყველები-სათვის
აუცილებელი
უნარ-ჩვევები.
უცხ.დ.V.15. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.V.16. მოსწავლეს
შეუძლია გაბმულად მეტყველება.
უცხ.დ.V.17. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.V.18.
მოსწავლეს
შეუძლია
საკომპენსაციო
საშუალებების
გამოყენება.
|
უცხ.დ.V.19. მოსწავლე
იჩენს ინტერესს კულტურული განსხვავებების მიმართ.
|
უცხ.დ.V.20.
მოსწავლეს
შეუძლია უცხოურ
ენაზე სხვადასხვა
ტიპის პროექტის
განხორციელება
(მაგ., ზეიმის
მოწყობა,
გენეალოგიური
ხის
შედგენა, ზღაპრის
დადგმა და სხვა).
|
უცხ.დ.V.21. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
უცხ.დ.V.22. მოსწავლე
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
უცხ.დ.V.23. მოსწავლეს
შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
უცხ.დ.V.24. მოსწავ-ლეს
აქვს კონსტრუქ-ციული დამოკიდე-ბულება
დაბრკოლებების
მიმართ.
უცხ.დ.V.25. მოსწავ-ლეს
შეუძლია სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება
ლექსიკური მასალის
ასათვისებლად.
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს
შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.
უცხ.დ.V.27. მოსწავლეს
შეუძლია< თანაკლასელებთან ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
|
II სემესტრი
New Building Bridges 5
UNIT
|
TOPICS AND SKILLS
|
LANGUAGE IN FOCUS
|
PAGE
|
DATE/
TEACHING
HOURS
|
Unit 3 SCHOOL TIME
|
||||
Lesson 2
The “Brain Power”
Quiz
|
A
school quiz in geography and biology
Culture
Corner In the United Kingdom
Across
the Curriculum Science
|
The
present simple - yes / no questions
The
present simple - wh-questions
The
present simple - short answers
|
52
|
21/22.01
23.01
25.01
|
Lesson 3
After School: Sports,
Games and Hobbies
|
Free-time
activities
Sports
and musical instruments
Collocations
with do and play
Across
the Curriculum P.E.
|
The
present simple with adverbs of
frequency
Ordinal
numbers
|
56
|
28/29.01
30.011.02
|
Lesson 4
Ana’s Diary
|
Keeping
a diary
School
life
A
weekly timetable
Important
dates
Everyday
English Telling dates
|
The
present simple - consolidation
Prepositions
of time with days, months,
years,
dates
|
60
|
4/5.02
8.02
|
Cindy’s Reader
HBMC Members’
Favourite Books
|
Identifying
literature genres and discussing
favourite
books
Across
the Curriculum Georgian
|
Revision
of unit structures
|
64-65
|
11.02
|
For my portfolio
Revision
|
Projects
1/ Class birthday poster 2/ Sports vocabulary
research
Now
I can (self-evaluation)
|
66
|
13.02
|
|
Test#1
|
15.02
|
|||
Unit 4 IN TOWN
|
||||
Lesson 1
Town News
|
Town
Town newspaper
Culture Corner Three famous
London
streets
|
The
present continuous -
affirmative
and negative sentences
Plural
of nouns
|
68
|
18/19.02
20.02
22.02
25/26.02
|
Lesson 2
Pete Is Spying Again
|
Places
in town
Getting
around town
|
there
is / there are
Prepositions
of place – in, on, across, near,
in
the middle of, at the corner of
The
present continuous - questions and
short
answers
|
72
|
27.02
1.03
4/5.03
|
Lesson 3
Everybody’s Hungry
|
Food
Meals
Everyday
English Buying a sandwich
Across
the Curriculum Science
|
some
/ any
|
76
|
6.03
15.03
|
Lesson 4
Ana Is Buying
Clothes
|
Clothes
Shopping
Everyday
English Buying clothes
|
The
present simple and present
continuous
in contrast
|
80
|
16.03
18/19.03
|
Test#2
|
20.03
|
|||
Cindy’s Reader
Dubrovnik – From
a Guidebook
|
Dubrovnik
Talking
about what tourists do
|
Revision
of unit structures
|
84
|
22.03
|
Unit 5 ONE WORLD, DIFFERENT
WORLDS
|
||||
Lesson 1
The World
|
Weather
Extreme
regions: poles, deserts and
rainforests
Across
the Curriculum Science
|
Comparative
and superlative of short
adjectives
|
88
|
25/26.03
27.03
29.03
1/4.04
|
Lesson 2
Life on the Farm
|
Farm
life
Comparing
life on a farm and life in the city
|
Comparative
of long adjectives
Irregular
comparative
|
92
|
3.04
5.04
8.04
|
Lesson 3
My Favourite Animal
|
Animals
Parts
of the body
Across
the Curriculum Science
|
Superlative
of long adjectives
Irregular
superlative
Irregular
plural
|
96
|
10.04
12.04
|
Lesson 4
The “Brain Power”
Quiz No.2
|
A
school quiz in biology and geography
Everyday
English Asking for help with
difficult
words
Culture
corner When nature gets angry
Across
the Curriculum Science
|
Big
numbers
Comparative
and superlative -
consolidation
|
100
|
13.04
15/16.04
17.04
|
Cindy’s Reader
The Tortoise and the
Hare
|
A
fable
|
Revision
of unit structures
|
104
|
19.04
|
For my portfolio
Revision
|
Projects
1/ Our favourite animals 2/ Georgia in
superlatives
Now
I can (self-evaluation)
|
106
|
22/23.04
|
|
Written Test#3
|
24.04
|
|||
Unit 6 BACK TO THE PAST
|
29.11
|
|||
Lesson 1
The History Test Was
Hard
|
Diary
Talking
about the past
|
The
past simple of to be - affirmative and
negative
sentences
|
108
|
30.04
1.05
3.05
6/7.05
|
Lesson 2
Why Weren’t You at
School?
|
Talking about your day yesterday
Being ill
Giving advice
|
The
past simple of to be - questions and
short
answers
|
32/112
|
6/7.05
8.05
10.05
11.05
|
Lesson 3
A Very Long Time
Ago
|
Life
in the Stone Age and in the ancient world
Culture
Corner The Stone Age people of
Krapina
Across
the Curriculum History
|
The
past simple of regular verbs (1)
|
116
|
13/14.05
15.05
17.05
|
Lesson 4
Yesterday
|
Talking
about your day yesterday
Everyday
English Responding to news
|
The
past simple of regular verbs (2)
|
120
|
20/21.05
|
Cindy’s Reader
Legend or History? –
Tutankhamun
|
A
text about a historic figure
Across
the Curriculum History
|
Revision
of unit structures
|
124
|
22.05
|
Unit 7 ALL'S WELL THAT ENDS
WELL
|
||||
Lesson 1
What Happened at
the History Museum?
|
In a museum
Talking
about past events
|
The
past simple of irregular verbs
|
128
|
24.05
25.05
|
Lesson 2
The Shark and the
Ghost
|
Asking
information about past events
|
The
past simple - negative sentences
The
past simple - questions and short
answers
|
132
|
27/28.05
29.05
|
Lesson 3
New York, New York
|
New York – history and attractions
Across
the Curriculum Geography, history
|
Tense
mix in context
Alphabet
(revision)
|
136
|
31.05
3/4.05
|
Written Test # 4
|
5.06
|
|||
Lesson 4
What a Day!
|
A school event
The story of King Arthur
Across the Curriculum Literature,
history,
Georgian
|
The
past simple – consolidation
|
140
|
7.06
10/11.06
|
Cindy’s Reader
Peter and Harry –
Two Book Reports
|
A
book report
|
Revision
of unit structures
|
144
|
12.06
|
For my portfolio
|
Projects
1/ New York, New York 2/ Show and tell
Now
I can (self-evaluation)
|
146
|
14.06
|
თემატური
გეგმა ინგლისურ
ენაში
V
კლასი
სსიპ კორბოულის N2 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019 სასწავლო წელი
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
Ø 105 საათი
Ø 35 სასწავლო კვირა
Ø 3 საათი კვირაში
დაწყებითი
საფეხური - V დონე (დV)
უცხოური
ენა სტანდარტი
წლის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
უცხ.დ.V.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
მცირე
ზომის დიალოგის გაგება.
უცხ.დ.V.2. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება (მაგ., ადაპტირებული
ზღაპარი, მოთხრობა, მითი).
უცხ.დ.V.3. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
ამინდის მარტივი პროგნოზის გაგება.
უცხ.დ.V.4. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
უცხ.დ.V.5. მოსწავლეს
შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.დ.V.6. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს
შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება (მაგ.,
ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).
უცხ.დ.V.8. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.
უცხ.დ.V.9. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გაგების გასაადვილებლად სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება.
|
უცხ.დ.V.10. მოსწავლეს
შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის მარტივი ენით დაწერა.
უცხ.დ.V.11. მოსწავლეს
შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შექმნა.
უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს
შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული
აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.V.13. მოსწავლეს
შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის გაუმჯობესების მიზნით.
|
ლაპარაკი
|
კულტურათა დიალოგი
|
უცხოური ენის პრაქტიკული
გამოყენება (მედიაცია)
|
სწავლის სწავლა
|
უცხ.დ.V.14.
მოსწავლეს
გამომუშავებული
აქვს მეტყველები-სათვის
აუცილებელი
უნარ-ჩვევები.
უცხ.დ.V.15. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.V.16. მოსწავლეს
შეუძლია გაბმულად მეტყველება.
უცხ.დ.V.17. მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.V.18.
მოსწავლეს
შეუძლია
საკომპენსაციო
საშუალებების
გამოყენება.
|
უცხ.დ.V.19. მოსწავლე
იჩენს ინტერესს კულტურული განსხვავებების მიმართ.
|
უცხ.დ.V.20.
მოსწავლეს
შეუძლია უცხოურ
ენაზე სხვადასხვა
ტიპის პროექტის
განხორციელება
(მაგ., ზეიმის
მოწყობა,
გენეალოგიური
ხის
შედგენა, ზღაპრის
დადგმა და სხვა).
|
უცხ.დ.V.21. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
უცხ.დ.V.22. მოსწავლე
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
უცხ.დ.V.23. მოსწავლეს
შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
უცხ.დ.V.24. მოსწავ-ლეს
აქვს კონსტრუქ-ციული დამოკიდე-ბულება
დაბრკოლებების
მიმართ.
უცხ.დ.V.25. მოსწავ-ლეს
შეუძლია სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება
ლექსიკური მასალის
ასათვისებლად.
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს
შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.
უცხ.დ.V.27. მოსწავლეს
შეუძლია< თანაკლასელებთან ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
|
New Building Bridges 5
UNIT
|
TOPICS AND SKILLS
|
LANGUAGE IN FOCUS
|
PAGE
|
DATE/
TEACHING
HOURS
|
Unit 1 NEW
COUNTRY, NEW SCHOOL, NEW FRIENDS
|
||||
Lesson 1
A Scary Place?
|
Making
a personal profile
Describing
people
Culture Corner Primary
schools in the UK
|
The
present simple of to be and
have / has got
|
8
|
17.09
19.09
|
Lesson 2
A Lot of Questions
and a Letter
|
Giving
personal information
good at / interested in / afraid of
|
Question
words in basic wh-questions
The
present simple of to be and
have
/ has got - questions and short answers
Commands
|
12
|
21.09
24.09
|
Lesson 3
The Club and the
World
|
Friends
The
world
Across the Curriculum Geography
|
can
Personal
pronouns
Possessive adjectives
|
16
|
26.09
28.09
|
Lesson 4
The Big
Competition
|
Everyday English Saying telephone
numbers and addresses / telephoning /spelling
|
Numbers
1-100
Possessive ‘s
|
20
|
1.10
3.10
|
Cindy’s Reader
Miss Agatha
Investigates:
The Case of the
Stolen
Instrument
|
A
detective story
Intensive reading
|
Revision of unit structures
|
24
|
5.10
8.10
|
For my portfolio
|
Projects
1/ Capital cities 2/ Spelling bee
Now I can (self-evaluation)
|
26
|
10.10
|
|
Unit 2 HOME
SWEET HOME
|
||||
Lesson 1
There’s No Place Like
Home
|
Describing
home
|
there is / there are
Prepositions of place - on, in, under,
behind, above, in front of, next to, near,
between, opposite
|
28
|
12.10
15.10
|
Lesson 2
Elliot Is Famous!
|
Me
and my family
Daily
routine
Collocations
with make, do and have
Culture
Corner School children around the
world
|
The
present simple - affirmative sentences
|
32
|
17.10
19.10
|
Lesson 3
Family and Pets
|
Pets
|
The present simple - negative sentences
The indefinite article a / an
|
36
|
22.10
24.10
|
Cindy’s Reader
Why Dogs Chase
Cats
|
A
folk tale
Discussing
gender roles in the family
|
Revision
of unit structures
|
44
|
26.10
29.10
|
For my portfolio
|
Projects
1/ Pets 2/ Jobs by alphabet
Now
I can (self-evaluation)
|
46
|
31.10
|
|
Unit 3 SCHOOL TIME
|
||||
Lesson 1
School Is Cool!
|
School
life
Classroom
objects
School
subjects
|
The
present simple with adverbs of
frequency
|
48
|
2.11
5.11
|
Lesson 2
The “Brain Power”
Quiz
|
A
school quiz in geography and biology
Culture
Corner In the United Kingdom
Across
the Curriculum Science
|
The
present simple - yes / no questions
The
present simple - wh-questions
The
present simple - short answers
|
52
|
7.11
9.11
12.11
|
Lesson 3
After School: Sports,
Games and Hobbies
|
Free-time
activities
Sports
and musical instruments
Collocations
with do and play
Across
the Curriculum P.E.
|
The
present simple with adverbs of
frequency
Ordinal
numbers
|
56
|
14.11
16.11
|
Lesson 4
Ana’s Diary
|
Keeping
a diary
School
life
A
weekly timetable
Important
dates
Everyday
English Telling dates
|
The
present simple - consolidation
Prepositions
of time with days, months,
years,
dates
|
60
|
19.11
21.11
|
Cindy’s Reader
HBMC Members’
Favourite Books
|
Identifying
literature genres and discussing
favourite
books
Across
the Curriculum Georgian
|
Revision
of unit structures
|
64
|
26.11
28.11
|
For my portfolio
|
Projects
1/ Class birthday poster 2/ Sports
vocabulary research
Now
I can (self-evaluation)
|
66
|
30.11
|
|
Unit 4 IN TOWN
|
||||
Lesson 1
Town News
|
Town
Town newspaper
Culture Corner Three famous
London
streets
|
The
present continuous -
affirmative
and negative sentences
Plural
of nouns
|
68
|
3.12
5.12
7.12
|
Lesson 2
Pete Is Spying Again
|
Places
in town
Getting
around town
|
there
is / there are
Prepositions
of place – in, on, across, near,
in
the middle of, at the corner of
The
present continuous - questions and
short
answers
|
72
|
10.12
12.12
|
Lesson 3
Everybody’s Hungry
|
Food
Meals
Everyday
English Buying a sandwich
Across
the Curriculum Science
|
some
/ any
|
76
|
14.12
17.12
|
Lesson 4
Ana Is Buying
Clothes
|
Clothes
Shopping
Everyday
English Buying clothes
|
The
present simple and present
continuous
in contrast
|
80
|
19.12
21.12
|
Cindy’s Reader
Dubrovnik – From
a Guidebook
|
Dubrovnik
Talking
about what tourists do
|
Revision
of unit structures
|
84
|
24.12
26.12
|
For my portfolio
|
Projects
1/ Front page of a newspaper 2/ Breakfast
Now
I can (self-evaluation)
|
86
|
28.12
|
No comments:
Post a Comment