თემატური გეგმები


თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
 II  კლასი
სსიპ  კორბოულის N2  საჯარო  სკოლის  ინგლისური  ენის  მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019  სასწავლო  წელი

სახელმძღვანელოს  საათობრივი  განაწილება:
Ø 70  საათი
Ø 35   სასწავლო  კვირა
Ø  2   საათი  კვირაში









დაწყებითი საფეხური - II დონე (დ.II)
უცხოური ენა

სტანდარტი

წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:

მოსმენა
კითხვა
წერა
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.

უცხ.დ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების გაგება.
უცხ.დ.II.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.

უცხ.დ.II.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
უცხ.დ.II.5. მოსწავლეს
შეუძლია სიტყვების,
წინადადებების გაშიფრვა-
წაკითხვა.

უცხ.დ.II.6. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.


უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.



ლაპარაკი
კულტურათა დიალოგი
სწავლის სწავლა
უცხ.დ.II.8. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები.

უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.

უცხ.დ.II.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.II.11. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან, უცხო და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს შედარება.



უცხ.დ.II.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

უცხ.დ.II.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.

უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.



 
New  Building Blocks 2

UNIT
TOPIC
LANGUAGE IN FOCUS
PAGE
DATE/
TEACHING HOURS
LET’S START!




HELLO AGAIN!
First grade revision
Hi! Hello! Good afternoon! Nice to see you again!
What’s your name? I’m Greg. How old are you?
I’m eight. How are you today? I’m happy.
What’s your favourite...? My favourite... is...
I like ...
8
18.09
20.09
UNIT 1 COLOURS




Lesson 1
SPRING COLOURS
Colours
Numbers
yellow, pink, orange, green, brown, black, white,
red, blue
a tree, grass, the sun, the sky, a flower
What colour is the sun? Yellow. The sun is yellow.
12
25.09

Lesson 2
MISS LEMMON’S BASKET
Colours
Food
a cherry, a lemon, a banana, a basket, an ice
cream, lettuce
What’s yellow? Bananas are yellow.
I like cherries. I don’t like lemons.
14
27.09
2.10

Lesson 3
A HUNGRY CATERPILLAR
Colours
Food
Animals
a caterpillar, a butterfly
He walks... He eats... He wakes up...
Surprise, surprise!
16
4.10

Lesson 4
THE COLOUR SONG
Favourite colours
What’s your favourite colour?
My favourite colour is...
18
9.10
Lesson 5
LET’S CHECK!
Let’s check!
Ronnie’s project
I can speak English
Let’s check!
Ronnie’s project
I can speak English
20
11.10

UNIT 2 TOYS




Lesson 1
IN A TOY SHOP
Toys
I’ve got... Have you got...?
a toy shop, a car, a helicopter, a scooter, a bike,
a plane, a doll, a computer game, building
blocks, a teddy bear, a skateboard, a ball,
a balloon
22
16.10
18.10

Lesson 2
HAPPY BIRTHDAY!
A birthday party
Friends
a clown, a birthday card, a birthday cake
Happy birthday! Let’s have a party!
Blow out your candles!
What’s this? Is it a helicopter? No. / Yes.
How old are you? I’m seven.
24
23.11
Lesson 3
RONNIE IN TOYLAND
Toy friends
a prince, a princess, the moon
This is... She is pretty. He is cute. He is funny.
Let’s dance! Let’s fly!
26
25.10
Lesson 4
THE TOY SONG
Activities with toys
Let’s drive a car! Let’s ride a bike! Let’s fly a kite!
Let’s kick a ball! Let’s play with a doll!
28
30.10

Lesson 5
LET’S CHECK!
Let’s check!
Ronnie’s project
I can speak English
Revision
30

1.11
UNIT3
BACK TO SCHOOL




Lesson 1
A SPIDER ON MY FACE
School things
a pencil, a pen, a book, a notebook, a pencil case,
a schoolbag, a sharpener, an eraser
my pencil, your book
Where’s my book? Here’s your book.
32
6.11

Lesson 2
HER BIKE IS PINK, HIS
BIKE IS GREEN
Possessions
Colours
His bike is green. Her bike is pink.
What colour is his bike? What colour is her bag?
34
8.11
Lesson 3
A NEW CLASSMATE
Classmates
My name is... I live in... My family is... I like...
His name is... He lives in... His family is... He likes...
36
13.11
15.11
Lesson 4
THE MAGIC COUNTDOWN
Numbers
Count to 20.
Numbers 1-20.
38
20.11
27.11
Lesson 5
LET’S CHECK!
Let’s check!
Ronnie’s project
I can speak English
Revision
40
29.11
UNIT 4
MORE ABOUT ELLIOT




Lesson 1
ELLIOT’S ROOM
Toys
A room
a toybox, a plane, a skateboard, a kite, a ball, a bike,
a room, a computer, a bed, a chair, a desk, a lamp,
a family photo, a clock, a poster, a picture
What’s that? That’s my computer.
Who’s that? My sister April.
I’ve got... Can I...?
42
4.12
6.12
Lesson 3
A FAMILY DINNER
Family
Food
a family, mum, dad, a sister, a brother, grandma,
grandad, a cousin
dinner, fish and chips, chicken, carrots, rice, lettuce,
fruit, apples, oranges, bananas
What’s for dinner? What’s your favourite dinner?
46
13.12
18.12

Lesson 4
THE PANCAKE RAP
Food
Commands
a pancake, an egg, milk, jam, honey, chocolate, hot,
yummy
48
23.12
25.12
Lesson 5
LET’S CHECK!
Let’s check!
Ronnie’s project
I can speak English
Revision
50
27.12


  

თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
 IV  კლასი
სსიპ კორბოულის N2  საჯარო  სკოლის  ინგლისური  ენის  მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019  სასწავლო  წელი

სახელმძღვანელოს  საათობრივი  განაწილება:
Ø 105  საათი
Ø 35   სასწავლო  კვირა
Ø  3   საათი  კვირაში
 
 


დაწყებითი საფეხური - IV დონე (დ.IV)
უცხოური ენა

სტანდარტი

წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:

მოსმენა
კითხვა
წერა
ლაპარაკი
უცხ.დ.IV.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს მარტივი ინსტრუქციების გაგება.

უცხ.დ.IV.2.მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
მცირე ზომის
ილუსტრირებული
დიალოგის გაგება.

უცხ.დ.IV.3.მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
მცირე ზომის აღწერითი/ ნარატიული ხასიათის
ილუსტრირებული
ტექსტის გაგება.

უცხ.დ.IV.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.




უცხ.დ.IV.5. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
უცხ.დ.IV.6. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.

უცხ.დ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სტრატეგიების გამოყენება.
უცხ.დ.IV.8. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების შედგენა.

უცხ.დ.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.

უცხ.დ.IV.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტების ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.

უცხ. დ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.

უცხ.დ.IV.12. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრაციების აღწერა.

უცხ.დ.IV.13. მოსწავლეს შეუძლია საკომპენსაციო საშუალებების გამოყენება.


კულტურათა დიალოგი
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია)
სწავლის სწავლა

უცხ.დ.IV.14. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.

უცხ.დ.IV.15. მოსწავლეს
შეუძლია უცხო და მშობლიური კულტურული
და სოციოკულტურული
გარემოს ერთმანეთთან
შედარება.


უცხ.დ.IV.16. მოსწავლეს
შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა
ტიპის პროექტის
(მაგ., თანაკლასელების
ნახატების/ნაკეთობების
გამოფენის მოწყობა;
სპექტაკლის დადგმა; უცხოური სამზარეულოს
სხვებისთვის გაცნობა და
სხვა) განხორციელება.


უცხ.დ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

უცხ.დ.IV.18. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.

უცხ.დ.IV.19. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.

უცხ.დ.IV.20. მოსწავლეს აქვს კონსტრუქციული დამოკიდებულება დაბრკოლებების მიმართ.

უცხ.დ.IV.21. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება
ლექსიკური მასალის
ასათვისებლად.

უცხ.დ.IV.22. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.




            


      



               UNIT
New  Building Blocks 4





         LANGUAGE IN FOCUS







PAGE







DATE/
TEACHING HOURS
ABOUT US














My name is... I’m 10. I can play the violin. I’ve got a pet. I like
English. What’s your name? How old are you? How are you
today? Have you got a pet? Do you like English?

       8
17.09
20.09
UNIT-1
THE ANIMAL WORLD
Lesson 1
WHERE  IS
THE  FOREST?

It is... It has got... It lives... It likes... It can...

10





21.09
24.09
Lesson 2
OLD  MCDONALD’S  ZOO

Is it...? Has it got...? Does it live...? Does it like...? Can it..?
12
27.09
Lesson 3
HOW DOES HAROLD
BECOME A HERO?

strong, brave, tall, thin, funny, scared, save,
a hero
He is... / She is... / He has got... / She has got...
He can... / She can... / He can’t... / She can’t...

14
28.09
1.10
Lesson 4
MARY  HAD  A  LITTLE
LAMB
a lamb, snow, school, rules, children, follow, laugh, see
16

4.10
5.10
Lesson 5
LET’S CHECK!

Revision
18
8.10
UNIT-2
A VISIT  TO  MAGICLAND
Lesson 1

WELCOME  TO  MAGICLAND!






The present continuous with she and he (affirmative, negative,
questions)
The present continuous with they (affrmative, negative,
questions)
Verb to be with he, she and they in short / long forms









20








11.10
12.10
Lesson 2
WHERE  IS  THE  TREASURE?

The present continuous with I (affirmative, negative,
questions)
Prepositions of place (in / on / under / behind / between /
in front of)

24
15.10
18.10
Lesson 3
SNOW WHITE AND
THE SEVEN DWARFS

           Verb to be + adjectives
28
19.10
22.10
Lesson 4
THE FAIRY TALE RAP

Personal pronouns (revision)
30
25.10
26.10
Lesson 5
LET’S CHECK!

Revision
32
29.10
UNIT 3
FAMILY  BUSINESS
Lesson 1
MEET MY FAMILY

Verb to be with she and he (affirmative, negative)
Verb to have with she and he (affirmative, negative)
Can with she and he (affirmative, negative)





34
1.11
2.11
5.11
Lesson 2
WHO  IS  MOLLY?

Verb to be with she and he (questions)
Verb to have with she and he (questions)
Can with she and he (questions)

38
8.11
9.11
12.11
Lesson 3
THE  ZENEX  FAMILY

Verb to be and verb to have with they (affrmative, negative,
questions)

40
15.11
16.11
19.11
Lesson 4
A  HAPPY  FAMILY

 Possessive case / Whose...?
42
22.11
26.11
29.11
Lesson 5
LET’S  CHECK!

Revision
44
30.11
UNIT-4
THE  PLACE  WHERE  I  LIVE
Lesson 1
MY  STREET

There is / There are + places and prepositions: next to /
between / opposite / on the right side of / on the left side of

46
3.12
6.12
7.12
Lesson 2
FINDING  MOLLY

Asking for directions and giving directions
More places with prepositions

48
10.12
13.12
14.12
Lesson 3
A  TOUR  AROUND  LONDON

There is / There are + places
52

     17.12
     20.12
     21.12

             
Lesson 4
WHAT A DAY!

Commands
54
24.12
27.12
Lesson 5
LET’S CHECK!

Revision
56
28.12

  
თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
 V  კლასი
სსიპ  კორბოულის N2  საჯარო  სკოლის  ინგლისური  ენის  მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019  სასწავლო  წელი

სახელმძღვანელოს  საათობრივი  განაწილება:
Ø 105  საათი
Ø 35   სასწავლო  კვირა
Ø  3   საათი  კვირაში
 
 

დაწყებითი საფეხური - V დონე (დV)
უცხოური ენა  სტანდარტი

წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:

მოსმენა
კითხვა
წერა
უცხ.დ.V.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი მცირე
ზომის დიალოგის გაგება.

უცხ.დ.V.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება (მაგ., ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა, მითი).

უცხ.დ.V.3. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი ამინდის მარტივი პროგნოზის გაგება.

უცხ.დ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.



უცხ.დ.V.5. მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის წაკითხვა და გაგება.

უცხ.დ.V.6. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.

უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება (მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).

უცხ.დ.V.8. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.

უცხ.დ.V.9. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გაგების გასაადვილებლად სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება.
უცხ.დ.V.10. მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის მარტივი ენით დაწერა.

უცხ.დ.V.11. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შექმნა.

უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.

უცხ.დ.V.13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის გაუმჯობესების მიზნით.



ლაპარაკი
კულტურათა დიალოგი
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია)
სწავლის სწავლა
უცხ.დ.V.14.
მოსწავლეს
გამომუშავებული
აქვს მეტყველები-სათვის აუცილებელი
უნარ-ჩვევები.

უცხ.დ.V.15. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.

უცხ.დ.V.16. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად მეტყველება.

უცხ.დ.V.17. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.

უცხ.დ.V.18.
მოსწავლეს
შეუძლია
საკომპენსაციო
საშუალებების
გამოყენება.

უცხ.დ.V.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს კულტურული განსხვავებების მიმართ.


უცხ.დ.V.20.
მოსწავლეს
შეუძლია უცხოურ
ენაზე სხვადასხვა
ტიპის პროექტის
განხორციელება
(მაგ., ზეიმის მოწყობა,
გენეალოგიური ხის
შედგენა, ზღაპრის დადგმა და სხვა).

უცხ.დ.V.21. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

უცხ.დ.V.22. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.

უცხ.დ.V.23. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.

უცხ.დ.V.24. მოსწავ-ლეს აქვს კონსტრუქ-ციული დამოკიდე-ბულება
დაბრკოლებების
მიმართ.

უცხ.დ.V.25. მოსწავ-ლეს შეუძლია სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება
ლექსიკური მასალის
ასათვისებლად.

უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.

უცხ.დ.V.27. მოსწავლეს შეუძლია< თანაკლასელებთან ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
II სემესტრი
                                  New  Building  Bridges  5

        UNIT
  TOPICS AND SKILLS
         LANGUAGE IN FOCUS
    PAGE
DATE/
TEACHING HOURS
Unit 3 SCHOOL TIME




Lesson 2
The “Brain Power”
Quiz
A school quiz in geography and biology
Culture Corner In the United Kingdom
Across the Curriculum Science
The present simple - yes / no questions
The present simple - wh-questions
The present simple - short answers
52
21/22.01
23.01
25.01

Lesson 3
After School: Sports,
Games and Hobbies
Free-time activities
Sports and musical instruments
Collocations with do and play
Across the Curriculum P.E.
The present simple with adverbs of
frequency
Ordinal numbers
56
28/29.01
30.011.02

Lesson 4
Ana’s Diary
Keeping a diary
School life
A weekly timetable
Important dates
Everyday English Telling dates
The present simple - consolidation
Prepositions of time with days, months,
years, dates
60
4/5.02
8.02
Cindy’s Reader
HBMC Members’
Favourite Books
Identifying literature genres and discussing
favourite books
Across the Curriculum Georgian
Revision of unit structures
64-65
11.02
For my portfolio
Revision
Projects 1/ Class birthday poster 2/ Sports vocabulary research
Now I can (self-evaluation)

66
13.02
Test#1



15.02
Unit 4 IN TOWN




Lesson 1
Town News
Town
Town newspaper
Culture Corner Three famous London
streets
The present continuous -
affirmative and negative sentences
Plural of nouns
68
18/19.02
20.02
22.02
25/26.02
Lesson 2
Pete Is Spying Again
Places in town
Getting around town
there is / there are
Prepositions of place – in, on, across, near,
in the middle of, at the corner of
The present continuous - questions and
short answers
72
27.02
1.03
4/5.03
Lesson 3
Everybody’s Hungry
Food
Meals
Everyday English Buying a sandwich
Across the Curriculum Science

some / any
76
6.03
15.03

Lesson 4
Ana Is Buying
Clothes
Clothes
Shopping
Everyday English Buying clothes
The present simple and present
continuous in contrast
80
16.03
18/19.03

Test#2



20.03
Cindy’s Reader
Dubrovnik – From
a Guidebook
Dubrovnik
Talking about what tourists do
Revision of unit structures
84
22.03
Unit 5 ONE WORLD, DIFFERENT WORLDS




Lesson 1
The World
Weather
Extreme regions: poles, deserts and
rainforests
Across the Curriculum Science
Comparative and superlative of short
adjectives
88
25/26.03
27.03
29.03
1/4.04
Lesson 2
Life on the Farm
Farm life
Comparing life on a farm and life in the city
Comparative of long adjectives
Irregular comparative
92
3.04
5.04
8.04

Lesson 3
My Favourite Animal
Animals
Parts of the body
Across the Curriculum Science
Superlative of long adjectives
Irregular superlative
Irregular plural
96
10.04
12.04


Lesson 4
The “Brain Power”
Quiz No.2
A school quiz in biology and geography
Everyday English Asking for help with
difficult words
Culture corner When nature gets angry
Across the Curriculum Science
Big numbers
Comparative and superlative -
consolidation
100
13.04
15/16.04
17.04
Cindy’s Reader
The Tortoise and the
Hare
A fable
Revision of unit structures
104
19.04
For my portfolio
Revision
Projects 1/ Our favourite animals 2/ Georgia in superlatives
Now I can (self-evaluation)

106
22/23.04
Written Test#3



24.04
Unit 6 BACK TO THE PAST



29.11
Lesson 1
The History Test Was
Hard
Diary
Talking about the past
The past simple of to be - affirmative and
negative sentences
108
30.04
1.05
3.05
6/7.05


Lesson 2
Why Weren’t You at
School?
Talking about your day yesterday
Being ill
Giving advice
The past simple of to be - questions and
short answers
32/112
6/7.05
8.05
10.05
11.05


Lesson 3
A Very Long Time
Ago
Life in the Stone Age and in the ancient world
Culture Corner The Stone Age people of
Krapina
Across the Curriculum History
The past simple of regular verbs (1)
116
13/14.05
15.05
17.05

Lesson 4
Yesterday
Talking about your day yesterday
Everyday English Responding to news
The past simple of regular verbs (2)
120
20/21.05

Cindy’s Reader
Legend or History? –
Tutankhamun
A text about a historic figure
Across the Curriculum History
Revision of unit structures
124
22.05
Unit 7 ALL'S WELL THAT ENDS WELL




Lesson 1
What Happened at
the History Museum?
 In a museum
Talking about past events
The past simple of irregular verbs
128
24.05
25.05
Lesson 2
The Shark and the
Ghost
Asking information about past events
The past simple - negative sentences
The past simple - questions and short
answers
132
27/28.05
29.05
Lesson 3
New York, New York
 New York – history and attractions
Across the Curriculum Geography, history
Tense mix in context
Alphabet (revision)
136
31.05
3/4.05

Written Test # 4



5.06
Lesson 4
What a Day!
A school event
The story of King Arthur
Across the Curriculum Literature, history,
Georgian
The past simple – consolidation
140
7.06
10/11.06
Cindy’s Reader
Peter and Harry –
Two Book Reports
A book report
Revision of unit structures
144
12.06
For my portfolio
Projects 1/ New York, New York 2/ Show and tell
Now I can (self-evaluation)

146
14.06


                     
თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
 V  კლასი
სსიპ კორბოულის  N2 საჯარო  სკოლის  ინგლისური  ენის  მასწავლებელი
მაკა ბედიანიძე
2018-2019  სასწავლო  წელი

სახელმძღვანელოს  საათობრივი  განაწილება:
Ø 105  საათი
Ø 35   სასწავლო  კვირა
Ø  3   საათი  კვირაში
 
 

დაწყებითი საფეხური - V დონე (დV)
უცხოური ენა  სტანდარტი

წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:

მოსმენა
კითხვა
წერა
უცხ.დ.V.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი მცირე
ზომის დიალოგის გაგება.

უცხ.დ.V.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება (მაგ., ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა, მითი).

უცხ.დ.V.3. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი ამინდის მარტივი პროგნოზის გაგება.

უცხ.დ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.



უცხ.დ.V.5. მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის წაკითხვა და გაგება.

უცხ.დ.V.6. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.

უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება (მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).

უცხ.დ.V.8. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.

უცხ.დ.V.9. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გაგების გასაადვილებლად სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება.
უცხ.დ.V.10. მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის მარტივი ენით დაწერა.

უცხ.დ.V.11. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შექმნა.

უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.

უცხ.დ.V.13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის გაუმჯობესების მიზნით.



ლაპარაკი
კულტურათა დიალოგი
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია)
სწავლის სწავლა
უცხ.დ.V.14.
მოსწავლეს
გამომუშავებული
აქვს მეტყველები-სათვის აუცილებელი
უნარ-ჩვევები.

უცხ.დ.V.15. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.

უცხ.დ.V.16. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად მეტყველება.

უცხ.დ.V.17. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.

უცხ.დ.V.18.
მოსწავლეს
შეუძლია
საკომპენსაციო
საშუალებების
გამოყენება.

უცხ.დ.V.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს კულტურული განსხვავებების მიმართ.


უცხ.დ.V.20.
მოსწავლეს
შეუძლია უცხოურ
ენაზე სხვადასხვა
ტიპის პროექტის
განხორციელება
(მაგ., ზეიმის მოწყობა,
გენეალოგიური ხის
შედგენა, ზღაპრის დადგმა და სხვა).

უცხ.დ.V.21. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

უცხ.დ.V.22. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.

უცხ.დ.V.23. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.

უცხ.დ.V.24. მოსწავ-ლეს აქვს კონსტრუქ-ციული დამოკიდე-ბულება
დაბრკოლებების
მიმართ.

უცხ.დ.V.25. მოსწავ-ლეს შეუძლია სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება
ლექსიკური მასალის
ასათვისებლად.

უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.

უცხ.დ.V.27. მოსწავლეს შეუძლია< თანაკლასელებთან ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
 
                                  New  Building  Bridges  5

        UNIT
  TOPICS AND SKILLS
         LANGUAGE IN FOCUS
    PAGE
DATE/
TEACHING HOURS
Unit 1 NEW COUNTRY, NEW SCHOOL, NEW FRIENDS




Lesson 1
A Scary Place?
Making a personal profile
Describing people
Culture Corner Primary schools in the UK
The present simple of to be and
have / has got
8
17.09
19.09

Lesson 2
A Lot of Questions
and a Letter
Giving personal information
good at / interested in / afraid of
Question words in basic wh-questions
The present simple of to be and
have / has got - questions and short answers
Commands
12
21.09
24.09
Lesson 3
The Club and the
World
Friends
The world
Across the Curriculum Geography
can
Personal pronouns
Possessive adjectives
16
26.09
28.09
Lesson 4
The Big Competition



Everyday English Saying telephone
numbers and addresses / telephoning /spelling
Numbers 1-100
Possessive ‘s
20
1.10
3.10
Cindy’s Reader
Miss Agatha
Investigates:
The Case of the
Stolen Instrument
A detective story
Intensive reading
Revision of unit structures
24
5.10
8.10
For my portfolio
Projects 1/ Capital cities 2/ Spelling bee
Now I can (self-evaluation)

26
10.10

Unit 2 HOME SWEET HOME




Lesson 1
There’s No Place Like
Home
Describing home
there is / there are
Prepositions of place - on, in, under,
behind, above, in front of, next to, near,
between, opposite
28
12.10
15.10

Lesson 2
Elliot Is Famous!
Me and my family
Daily routine
Collocations with make, do and have
Culture Corner School children around the
world
The present simple - affirmative sentences
32
17.10
19.10

Lesson 3
Family and Pets
Pets
The present simple - negative sentences
The indefinite article a / an
36
22.10
24.10
Cindy’s Reader
Why Dogs Chase
Cats
A folk tale
Discussing gender roles in the family
Revision of unit structures
44
26.10
29.10
For my portfolio
Projects 1/ Pets 2/ Jobs by alphabet
Now I can (self-evaluation)

46
31.10
Unit 3 SCHOOL TIME




Lesson 1
School Is Cool!
School life
Classroom objects
School subjects
The present simple with adverbs of
frequency
48
2.11
5.11
Lesson 2
The “Brain Power”
Quiz
A school quiz in geography and biology
Culture Corner In the United Kingdom
Across the Curriculum Science
The present simple - yes / no questions
The present simple - wh-questions
The present simple - short answers
52
7.11
9.11
12.11
Lesson 3
After School: Sports,
Games and Hobbies
Free-time activities
Sports and musical instruments
Collocations with do and play
Across the Curriculum P.E.
The present simple with adverbs of
frequency
Ordinal numbers
56
14.11
16.11
Lesson 4
Ana’s Diary
Keeping a diary
School life
A weekly timetable
Important dates
Everyday English Telling dates
The present simple - consolidation
Prepositions of time with days, months,
years, dates
60
19.11
21.11
Cindy’s Reader
HBMC Members’
Favourite Books
Identifying literature genres and discussing
favourite books
Across the Curriculum Georgian
Revision of unit structures
64
26.11
28.11
For my portfolio
Projects 1/ Class birthday poster 2/ Sports vocabulary research
Now I can (self-evaluation)

66
30.11
Unit 4 IN TOWN




Lesson 1
Town News
Town
Town newspaper
Culture Corner Three famous London
streets
The present continuous -
affirmative and negative sentences
Plural of nouns
68
3.12
5.12
7.12
Lesson 2
Pete Is Spying Again
Places in town
Getting around town
there is / there are
Prepositions of place – in, on, across, near,
in the middle of, at the corner of
The present continuous - questions and
short answers
72
10.12
12.12
Lesson 3
Everybody’s Hungry
Food
Meals
Everyday English Buying a sandwich
Across the Curriculum Science
some / any
76
14.12
17.12
Lesson 4
Ana Is Buying
Clothes
Clothes
Shopping
Everyday English Buying clothes
The present simple and present
continuous in contrast
80
19.12
21.12

Cindy’s Reader
Dubrovnik – From
a Guidebook
Dubrovnik
Talking about what tourists do
Revision of unit structures
84
24.12
26.12
For my portfolio
Projects 1/ Front page of a newspaper 2/ Breakfast
Now I can (self-evaluation)

86
28.12
                            



No comments:

Post a Comment