Project name:
Subjects/Teacher
Grade
Time:
|
Legal
and illegal drugs and their effect on human’s health.
English
/ Biology Maka Bedianidze Nana Beridze
VIII
2/3
Weeks
|
Project summary
|
The students explore what is a
drug,the difference between legal and illegal drugs from one another and what
harm to the human’s body,the so-called legal drug consumtion ,that is mostly
brca,use teenagares are becoming the focus of the drug consumption,such
as:tobacco,alcohol,drug and other drugs legal.The interest is caused by the
fact that young adults are not aware of and do not know what is harmful even if
their one-time reception.The students will be able to analyze the information
obtained and the knowledge gained in thr use of life,in addition the project
prograsses,they get used to independent work.
|
Essential question
|
۰Why should be regarded as Coca-Cola,coffe,alcohol
harmful substances,that we eat almost every day.
۰What can we do to protect from the harmful effects
of these substances?
|
Products
|
۰Design leaflets
۰PP Presentation
۰
۰
|
Learning goals
|
The students will be able to
understand the information and realise
harmful effects of drugs on the human’s body.They will be able to sort
the retrieved information,analyzing and presenting the perfect audience.
|
Language focus:
|
۰Topic related vocabulary ;
۰Questions forms;
۰Narrative language and descriptive tenses;
|
Skills
|
۰Was combined in the analyses,classification and
synthesized to solve the problem or answer the question.
۰Ideas and opinions openly and clearly express
written or verbal form.
۰Share the responsibility of the work process.
۰Information on the use of ethical and legal issues
available-thorough knowledge.
۰Adequate and productive collaboration.
۰Prezentation ability.
|
Timeline 2/3Weeks
|
Procedure: At the beginning of the project with the help of
brainstorming,driving questions and other supplementary questions,the pupils
are a ware of what they know the harmful effects of drugs.Discussing this topic
and distributed groupwork.
The student were devided into three
groups,each group shared the task.
The first group assignment:to find
information about drugs and their effects on the human’s body,finding
interesting images and slide presentation for a rendezvous.
What is a drug/What is the difference betwwen legal and illegal drugs?
What damage to the body for tobacco,alcohol and cannabis?Why causes addiction
and how to get rid of this harmful habits?The students find images that
reflected other types of drugs and other effects on humans and linking it to
a healthy lifestyle.
The second group assignment:doctor visits,drugs and marijuana
intunction interview about the impact of these substances affects the human’s
body function.The students prepared questions to the doctor to get the
interview and analyze available
information,to think their findings draw conclussions.
Performed the task to present each group
class,the joint work of the school assembly hall,will present the school in
order to raise the standard of the other student’s awareness of about tobacco
and alcohol harm,raising how harmful their adaption of our body and to advise
them on how best to change our interest in these harmful products,to live a
healthy lifestyle.
They give out information leaflets to the
population.
|
Suggested activites
|
|
Week 1
|
|
Week 2
|
|
Resources
|
|
Assessment
|
Formative assessment
|
პროექტის
სახელწოდება: „ მუზეუმში
ნასწავლი ისტორია”
სასწავლო
თემის ავტორი:
|
|
სახელი და გვარი
|
მაკა ბედიანიძე
|
რაიონი
|
საჩხერე
|
სკოლა
|
სოფ.კორბოულის მე-2 საჯარო
|
|
|
პროექტის
სახელწოდება: „ მუზეუმში ნასწავლი ისტორია”
(მიზნობრივი
სტუმრობა აკ. სიმონ ჯანაშიას სახელობის ეროვნულ
მუზეუმში, კორნელი კეკელიძის სახელობის საქართველოს ხელნაწერთა ეროვნული ცენტრი )
|
|
მონაწილეები: მე-9 კლასის მოსწავლეები
კლასის დამრიგებელი: მაკა ბედიანიძე,
მასწავლებელი: რამაზ ტალახაძე
|
|
პროექტის მიზანი: -ისტორიულ-კულტურული მემკვიდრეობის მნიშვნელობის
გაცნობიერება,მის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულების გამოვლენა.
-მის გარშემო წარმოდგენილი სოციალურ-კულტურული
ინსტიტუტების (მაგ:მუზეუმი) ფუნქციების გაცნობიერება.
პროექტის მიმართულება:
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
|
პროექტის ამოცანები:
1. პროექტის დაგეგმვა,
2. მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა,
3. შესასწავლი საკითხების ირგვლივ ინფორმაციის
მოძიება, ადგილზე შესწავლა,დახარისხება, წარმოდგენა.
4. პროექტის შეჯამება .
|
|
განხორციელების ვადები: 10ოქტომბერი-21ოქტომბერი
|
|
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები მოიძიებენ, დაახარისხებენ,
სხვადასხვა სახით წარმოადგენენ ინფორმაციას ისტორიულ
საკითხებზე,შეისწალიან საკითხს პრაქტიკულ მაგლითებზე.გაიმდიდრებენ ცოდნას
საქართველოს ისტორიულ წარსულზე, განუვითარდებათ ლოგიკური აზროვნების უნარი,საკუთარი
ქვეყნის ისტორიული და კულტურული მემკვიდრეობის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულების
და დაცვის მნიშვნელობის გააზრება.
|
|
ამოცანების განსახორციელებლად
საჭირო აქტივობები და ვადები:
ამოცანა1-2
ა.მოსწავლეებისა
და მასწავლებლების პირველ შეხვედრაზე მოსწავლეების იდეების განხილვა
და გეგმის შედგენა.ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტისა და სხვა ისტორიული
წყაროების
საშუალებით,სხვადასხვა სახით
წარმოდგენა წრის მეცადინეობაზე.
( 9-11
ოქტომბერი)
ბ.მონიტორინგის
ჯგუფის შედგენა. (11 ოქტომბერი)
გ.
ექსკურიის განხორციელების დრო (15ოქტომბერი)
დ.-პროექტის შედეგების შეჯამება:პრეზენტაციების
შექმნა მოსწავლეთა მიერ შექმნილი რესურსების გამოყენებით. მოსწავლეთა ანკეტური
გამოკითხვა,დისკუსია- რა მომცა ექსკურსიამ. ინფორმაციის განთავსება
სოციალურ ქსელში.
(16ოქტომბერი-21 ოქტომბერი)
|
|
მონიტორინგი: მონიტორინგი მოხდება გზადაგზა, ყოველი ეტაპის
შემდგომ, გათვალისწინებული იქნება რეკომენდაციები.
|
|
რესურსი: მიკრო
ავტობუსი,ფოტოაპარატი,საკვები,კალმები,ბლოკნოტი ჩანაწერებისთვის,პროექტორი,ლეპტოპი,პლიფჩარტი.
|
|
ინდიკატორები: მოსწავლეთა, უკუკავშირები,პროექტის
ხელმძღვანელის ანგარიში განხორციელებული საქმიანობების შესახებ.
|
|
პროექტის მდგრადობა: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას, პრეზენტაციები
გამოყენებულ იქნება, როგორც რესურსი.
|
საქართველოს
ისტორიის საკითხების საფუძვლიან შესწავლას ესგ მხოლოდ მე-9 კლასში
ითვალისწინებს, რადგან მე-9კლასის დამრიგებელი ვარ გადავწყვიტე გამომეყენებინა ეს
შანსი და ვესტუმრეთ ეროვნულ ისტორიულ მუზეუმს თბილისში და განვახორციელეთ გეგმაში
მითითებული აქტივობები,რითაც მიზანს მივაღწიე,პროექტის დაგეგმვასა და ამოცანების
განხორციელებაში მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული,მათ მოიძიეს და შეისწავლეს
შესასწავლი მხარის ღირსშესანიშნაობების ისტორია და ინფორმაცია წარმოადგინეს
სხვადასხვა სახით. განსაკუთრებით საინტერესო იყო ექსკურსია ზემოთ დასახელებული ობიექტების
მოსანახულებლად, ნასწავლი საკითხის განმტკიცებას ხელი შეუწყო ობიექტების რეალურად
ნახვამ.
განსაკუთრებით
საინტერესო იყო მოსწავლეების ჩართულობის მაღალი დონე პროექტის დაგეგმვასა და
განხორციელებაში.
აქტივობების
დამატება ან მოდიფიცირება არ დამჭირვებია, ვფიქრობ შექმნილი მასალის გაკვეთილზე
გამოყენება აამაღლებს მოტივაციას და კიდევ უფრო საინტერესოს გახდის
მოსწავლეებისათვის სასწალო პროცესს.
მომავალში
დავგეგმავ ექსკურსიებს სხვადასხვა კუთხეებში, რაც ხელს შეუწყობს საქართველოს
ისტორიის საკითხების სიღრმისეულ შესწავლას.
No comments:
Post a Comment