სადამრიგებლო

კორბოულის N2 საჯარო სკოლა
კლასი IX


მოსწავლეთა რაოდენობა 23
განხორციელების ვადა
დამრიგებლობის პროგრამის ძირითადი
მიზნები
კლასის დამრიგებელი : მაკა ბედიანიძე


2019-2020    სასწავლო წელი
პროგრამის mizania jansaRi, ეროვნულ და
ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე პიროვნების
აღზრდა, სასწავლო პროცესის მართვა, მოსწავლეთა
აკადემიური მოსწრების მონიტორინგი, მშობლისათვის
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა. პროგრამა ემყარება
ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობს
moswavleebSi გონებრივი და ფიზიკური უნარების
განვითარებას, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას,
უვითარებს მას ლიბერალურ და დემოკრატიულ
ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო ცნობიერებას,
ეხმარება მოსწავლეს ოჯახის, საზოგადოებისა და
სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების
გაცნობიერებაში.
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების იდეალების
მიღწევა
 სადამრიგებლო პროგამა ძირითადად დაყოფილია სამ
ნაწილად:

1. პირველ ნაწილში წარმოდგენილია ზოგადი
   ინფორმაცია დამრიგებლის, კლასის, სკოლის,
დირექტორის, პროგრამისათვის განსაზღვრული

ვადების შესახებ;
2. მეორე ნაწილი აღწერს სადამრიგებლო პროგრამის

მიზნებს, მიმართულებებს, მისაღწევ შედეგებს,
კლასთან მუშაობის ფორმებს, დამრიგებლის
მუშაობის ძირითად მიმართლებებს, პრინციპებს;

3. მესამე ნაწილი აღწერს სამოქმედო გეგმას;
დამრიგებლის მიერ პროგრამის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები
სადამრიგებლო პროგრამის სტრუქტურა

კლასთან მუშაობის ფორმები
moswavleebTan saubrebi, konkretul sakiTxTan

sadamrigeblo saaTis მიმართულებები
damrigeblis

muSaobis principebi
dakavSirebiT diskusiebi, viqtorinebis, zeimebis,
eqskursiebisa da laSqrobebis organizeba, cnobil
adamianebTan da, moswavleTa saWiroebebidan
gamomdinare, sxvadasxva specialistebTan Tu
organizaciebis warmomadgenlebTan Sexvedrebis
mowyoba.
    · pirovnuli da moraluri ganviTareba;
    · garemos dacviTi kultura da cxovrebis
       jansaRi wesi;
    · usafrTxoeba da moqalaqeobriv - patriotuli
       cnobiereba;
    · inteleqtualuri da esTetikuri ganviTareba;
üaRzrdis mTlianoba- სადამრიგებლო  muSaoba
  mimarTuli unda iyos pirovnebis fizikuri da
  sulieri ganviTarebisken., fsiqikuri, socialuri
  da sulieri ganviTarebisken. saaRmzrdelo
  muSaobis mTavari fizikurad da fsiqikurad
  jansaRi moqalaqis aRzrdaa;
üSemoqmedi, aqtiuri pirovnebis aRzrda yvela
  bavSvi unikaluria. isini erTmaneTisagan niWiTa da
  SesaZleblobebiT gansxvavdebian. amitom,
  damrigeblis funqciaa maTSi niWisa da Zlieri
  mxareebis aRmoCena, moswavlis Sinagani Zalebis
  aqtivacia, niWisa da SesaZleblobebis
  gamovlenisaTvis pirobebis Seqmnaa;
ümoswavleTa CarTuloba _ mocemuli principi xels
  uwyobs moswavleebSi pasuxismgeblobisa da
  valdebulebis grZnobis ganviTarebas. damrigebelma
  moswavleTa CarTuloba unda uzrunvelyos
  saklaso cxovrebaSi mniSvnelovani aqtivobebis
  (zeimebi, laSqrobebi, eqskursiebi) dagegmvisa da
  wamoWrili problemebis mogvarebis gziT.
  maqsimalurad unda moxdes moswavleTa interesebis
  gaTvaliswineba. amgvari CarTuloba moswavleebs
  damoukidebel cxovrebaSi wamoWrili sirTuleebis
  mogvarebis unar-Cvevebs gamoumuSavebs da xels
  Seuwyobs Tavisufali pirovnebis formirebas;
üTanamSromlobis principi _ damrigeblis
  urTierToba moswavleebTan unda emyarebodes
  TanamSromlobiTi urTierTobis
  urTierTpativiscemisa da urTierTndobis princips.
  damrigeblis muSaoba mimarTuli unda iyos
  moswavleTa saskolo cxovrebasTan dakavSirebuli
  moTxovnilebebis dakmayofilebisa da maTTvis
  saTanado pirobebis Seqmnisken. damrigeblis
  saubari moswavlesTan Semdegi principiT unda
  mimdinareobdes: "Sen ginda moipovo aRiareba
  TanatolebSi? modi erTad vifiqroT, rogor
  SeiZleba amis miRweva, an ra giSlis xels
  miznisken swrafvaSi?"

სამოქმედო გეგმა
მიართულებები

მოკლევადიანი ამოცანა
აქტივობები

ვადები თვეების
მიხედვით
1. pirovnuli da
   moraluri
   ganviTareba;

პიროვნული და
ჯგუფის შიგნით
ურთიერთობების
დადგენა, მათი
გაუმჯობესებისა და
სრულყოფის მიზნით;
მოსწავლეთა
ინტერესთა გამოკვეთა
და ინტელექტის ტიპის
დადგენა(გარდნერის
მიხედვით)
მორალური
განვითარების დონის
განსაზღვრა(კოლბერგის
მიხედვით);
ტოლერანტობის,
მოქალაქეობრივი
შეგნების,
ზოგადსაკაცობრიო
ღირებულებების
ჩამოყალიბება;
1. სადამრიგებლო საათი;

2. ექსკურსია;
3. მოსწავლეთა
   მდგომარეობის
   შემსწავლელი
   ცხრილი;

4. დისკუსია-ვინ ვარ მე?
5. ღირებულებებზე
   ორიენტირებული
   კითხვები;

6. ინტერესთა და
   პოიზიციათა
   შეჯახების ტესტი;
7. სოციომეტრია;

8. დაუსრულებელი
   წინადადებების
   მეთოდი;
9. კლასის
   ფსიქოლოგიური
   კლიმატის შესწავლა;

10. მოსწავლის
    დიაგნოსტიკური
    რუკის შედგენა;
11. კლასის
 დიაგნოსტიკური
    რუკის შედგენა;
12. საუბრები
    მშობლებთან;

13. საუბრები
    მშობლებთან;
14me - pirovneba,
    sociumi Cem
    garSemo

15urTierToba
    TanatolebTan da
    ufrosebTan
16tolerantoba
17adamianTa uflebebi
    da movaleobebi

1. ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებები

2. garemos
   dacviTi
   kultura da
   cxovrebis
   jansaRi wesi;
ცხოვრების ჯანსაღი
წესისა და გარემოს
დაცვისთვის ზრუნვის
გამომუშავება;
მოქალაქეობრივი
შეგნების ამაღლება;

piradi higiena,
 avadmyofobis
  gavrcelebis
  wyaroebi
sasargeblo sakvebi
 drois organizeba
dRis reJimi
 sportis mniSvneloba
mavne Cvevebis safrTxe
garemos da bunebis
  მოფრთხილება;
პიკნიკი ბუნებაში

    Cemi ezo, Cemi skola,
     Cemi qalaqi/sofeli
    Cemi samSoblo
   istoria
   gamoCenili pirovnebebi
   mniSvnelovani
     movlenebi
   tradiciebi
5. wesebi da kanonebi;
   ლიტ.ღონისძიება
3. usafrTxoeba
   da
   moqalaqeobriv
   - patriotuli
   cnobiereba;

usafrTxoebისა da
moqalaqeobriv -
patriotuli
cnobierebის ამაღლება;

4. ინტელექტუალური da
esTetikuri
ganviTareba;

საჭირო რესურსი

    წიგნების კითხვა,
    კულტურული ძეგლების
    მონახულება(მუზეუმებში,
    თეატრსა და
    გალერეაში წაყვანა)
    ფილმების ჩვენება და
    განხილვა

ოსწავლეთა ეთიკის კოდექსი, სკოლის შინაგანაწესი, ეროვნული სასწავლო
გეგმა, კლასგარეშე საბავშვო მწერლობის ნიმუშები შერჩევით, ანიმაციური
ფილმები, ქართული თუ უცხოური ფილმები, კომპიუტერი, პროექტორი.

.

კალენდარული    გეგმა



N
შესასრულებელი   საკითხები
შესრულების
        დრო
შენიშვნა
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,
 ჟურნალის  და სასკოლო დოკუმენტაციის წარმოება
სექტემბერი
 წლიური სამუშაო გეგმის  შედგენა                        
სექტემბერი
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
სექტემბრის ბოლოს
კლასის საათი ორგანიზაციულ
საკითხებზე
სემესტრის
დასაწყისში
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანე-
ბის ყოველდღიური  აღრიცხვა
მთელი წლის
მანძილზე
ინდივიდუალური შეხვედრები  მშობლებთან
მთელი წლის
მანძილზე
მინდა ვიყო ჯანმრთელი ადამიანირას ნიშნავს ჯანმრთელი ადამიანი?
ოქტომბერი
საუბარი  ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ
ნოემბერი
ცვლილებებიროგორ ვიზრდებითითარდებითრა გვეხმარება ზრდასა და განვითარებაში.
ნოემბერი
არასტანდარტულ სიტუაციაში ადეკვატური
მოქმედებასიფრთხილის გამოჩენა უცნობ ადამიანებთანმათ შორისვირტუალურ
 მეგობრებთან.
ნოემბერი
ექსკურსია მუზეუმში
დეკემბერი
კლასის საათი
დეკემბერი
კლასის საათი:
სემესტრის შედეგების განხილვა
იანვარი
საუბარი: „იყავით ისრაც ხართ
იანვარი
ინდივიდუალური საუბრები ასაკობრივ ცვლილებებთან დაკავშირებით
თებერვალი
ვიცხოვროთ მავნე ჩვევების გარეშე
თებერვალი
კოლექტიური სვლა თეატრში
თებერვალი
გართობის საშუალებებიკომპიუტერული
 თამაშებიინტერნეტიმათი დადებითი და
 უარყოფითი მხარეები.
მარტი
კლასის საათი_ „ უსიყვარულოდ...“
მარტი
საუბარი :  რა ვიცით ჩვენი    ტრადიციების შესახებ
აპრილი
საუბარი საინტერესო პროფესიების შესახებ
აპრილი
ჩვენი უფლება-მოვალეობები
მაისი
კლასის საათი წლის მოსალოდნელი
შედეგების შესახებ
ივნისი
ექსკურსია ქალაქგარეთ
ივნისი
მიმოხილვაწლის შედეგების გაცნობა
ივნისი
მშობლებისათვის შედეგების გაცნობა
მთელი წლის
მანძილზე

კლასის დამრიგებელი: მაკა ბედიანიძე


      


No comments:

Post a Comment