კორბოულის N2 საჯარო სკოლა
|
კლასი IX
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
23
განხორციელების ვადა
დამრიგებლობის
პროგრამის ძირითადი
მიზნები
კლასის
დამრიგებელი : მაკა ბედიანიძე
|
2019-2020 სასწავლო წელი
პროგრამის mizania jansaRi, ეროვნულ და
ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე
პიროვნების
აღზრდა, სასწავლო პროცესის მართვა,
მოსწავლეთა
აკადემიური მოსწრების მონიტორინგი,
მშობლისათვის
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა.
პროგრამა ემყარება
ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და
ხელს უწყობს
moswavleebSi გონებრივი და
ფიზიკური უნარების
განვითარებას, ჯანსაღი ცხოვრების წესის
დამკვიდრებას,
უვითარებს მას ლიბერალურ და
დემოკრატიულ
ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო
ცნობიერებას,
ეხმარება მოსწავლეს ოჯახის,
საზოგადოებისა და
სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი
უფლება-მოვალეობების
გაცნობიერებაში.
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების
იდეალების
მიღწევა
სადამრიგებლო პროგამა ძირითადად
დაყოფილია სამ
|
ნაწილად:
|
1.
პირველ ნაწილში წარმოდგენილია ზოგადი
ინფორმაცია დამრიგებლის, კლასის, სკოლის,
|
დირექტორის,
პროგრამისათვის განსაზღვრული
|
ვადების
შესახებ;
|
2.
მეორე ნაწილი აღწერს სადამრიგებლო პროგრამის
|
მიზნებს,
მიმართულებებს, მისაღწევ შედეგებს,
კლასთან
მუშაობის ფორმებს, დამრიგებლის
|
მუშაობის
ძირითად მიმართლებებს, პრინციპებს;
|
3.
მესამე ნაწილი აღწერს სამოქმედო გეგმას;
|
დამრიგებლის
მიერ პროგრამის ბოლოს
მისაღწევი
შედეგები
სადამრიგებლო
პროგრამის სტრუქტურა
|
კლასთან
მუშაობის ფორმები
|
moswavleebTan
saubrebi, konkretul sakiTxTan
|
sadamrigeblo
saaTis მიმართულებები
|
damrigeblis
|
muSaobis principebi
|
dakavSirebiT
diskusiebi, viqtorinebis, zeimebis,
eqskursiebisa da
laSqrobebis organizeba, cnobil
adamianebTan da,
moswavleTa saWiroebebidan
gamomdinare,
sxvadasxva specialistebTan Tu
organizaciebis
warmomadgenlebTan Sexvedrebis
mowyoba.
· pirovnuli da moraluri ganviTareba;
· garemos dacviTi kultura da cxovrebis
jansaRi wesi;
· usafrTxoeba da moqalaqeobriv -
patriotuli
cnobiereba;
· inteleqtualuri da esTetikuri
ganviTareba;
üaRzrdis mTlianoba- სადამრიგებლო muSaoba
mimarTuli
unda iyos pirovnebis fizikuri da
sulieri ganviTarebisken.,
fsiqikuri, socialuri
da sulieri
ganviTarebisken. saaRmzrdelo
muSaobis
mTavari fizikurad da fsiqikurad
jansaRi
moqalaqis aRzrdaa;
üSemoqmedi, aqtiuri pirovnebis
aRzrda - yvela
bavSvi
unikaluria. isini erTmaneTisagan niWiTa da
SesaZleblobebiT
gansxvavdebian. amitom,
damrigeblis
funqciaa maTSi niWisa da Zlieri
mxareebis
aRmoCena, moswavlis Sinagani Zalebis
aqtivacia,
niWisa da SesaZleblobebis
gamovlenisaTvis pirobebis Seqmnaa;
ümoswavleTa CarTuloba _ mocemuli
principi xels
uwyobs
moswavleebSi pasuxismgeblobisa da
valdebulebis
grZnobis ganviTarebas. damrigebelma
moswavleTa
CarTuloba unda uzrunvelyos
saklaso
cxovrebaSi mniSvnelovani aqtivobebis
(zeimebi,
laSqrobebi, eqskursiebi) dagegmvisa da
wamoWrili
problemebis mogvarebis gziT.
maqsimalurad
unda moxdes moswavleTa interesebis
gaTvaliswineba. amgvari CarTuloba moswavleebs
damoukidebel
cxovrebaSi wamoWrili sirTuleebis
mogvarebis
unar-Cvevebs gamoumuSavebs da xels
Seuwyobs
Tavisufali pirovnebis formirebas;
üTanamSromlobis principi _ damrigeblis
urTierToba
moswavleebTan unda emyarebodes
TanamSromlobiTi urTierTobis
urTierTpativiscemisa da urTierTndobis princips.
damrigeblis
muSaoba mimarTuli unda iyos
moswavleTa
saskolo cxovrebasTan dakavSirebuli
moTxovnilebebis
dakmayofilebisa da maTTvis
saTanado
pirobebis Seqmnisken. damrigeblis
saubari
moswavlesTan Semdegi principiT unda
mimdinareobdes: "Sen ginda moipovo aRiareba
TanatolebSi?
modi erTad vifiqroT, rogor
SeiZleba
amis miRweva, an ra giSlis xels
miznisken
swrafvaSi?"
|
სამოქმედო
გეგმა
|
მიმართულებები
|
მოკლევადიანი
ამოცანა
|
აქტივობები
|
ვადები
თვეების
მიხედვით
|
1. pirovnuli da
moraluri
ganviTareba;
|
პიროვნული
და
ჯგუფის
შიგნით
ურთიერთობების
დადგენა,
მათი
გაუმჯობესებისა
და
სრულყოფის
მიზნით;
მოსწავლეთა
ინტერესთა
გამოკვეთა
და
ინტელექტის ტიპის
დადგენა(გარდნერის
მიხედვით)
მორალური
განვითარების
დონის
განსაზღვრა(კოლბერგის
მიხედვით);
ტოლერანტობის,
მოქალაქეობრივი
შეგნების,
ზოგადსაკაცობრიო
ღირებულებების
ჩამოყალიბება;
|
1.
სადამრიგებლო საათი;
|
2.
ექსკურსია;
|
3.
მოსწავლეთა
მდგომარეობის
შემსწავლელი
ცხრილი;
|
4.
დისკუსია-ვინ ვარ მე?
|
5.
ღირებულებებზე
ორიენტირებული
კითხვები;
|
6.
ინტერესთა და
პოიზიციათა
შეჯახების ტესტი;
|
7.
სოციომეტრია;
|
8.
დაუსრულებელი
წინადადებების
მეთოდი;
|
9.
კლასის
ფსიქოლოგიური
კლიმატის შესწავლა;
|
10.
მოსწავლის
დიაგნოსტიკური
რუკის შედგენა;
|
11.
კლასის
|
დიაგნოსტიკური
რუკის შედგენა;
12. საუბრები
მშობლებთან;
13. საუბრები
მშობლებთან;
|
14. me - pirovneba,
sociumi Cem
garSemo
|
15. urTierToba
TanatolebTan da
ufrosebTan
16. tolerantoba
|
17. adamianTa uflebebi
da movaleobebi
|
1. ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებები
|
2. garemos
dacviTi
kultura da
cxovrebis
jansaRi wesi;
|
ცხოვრების
ჯანსაღი
წესისა
და გარემოს
დაცვისთვის
ზრუნვის
გამომუშავება;
მოქალაქეობრივი
შეგნების
ამაღლება;
|
piradi higiena,
|
avadmyofobis
gavrcelebis
wyaroebi
sasargeblo sakvebi
drois
organizeba
dRis reJimi
sportis
mniSvneloba
mavne Cvevebis
safrTxe
garemos da bunebis
მოფრთხილება;
პიკნიკი
ბუნებაში
|
Cemi ezo, Cemi skola,
Cemi qalaqi/sofeli
Cemi samSoblo
istoria
gamoCenili pirovnebebi
mniSvnelovani
movlenebi
tradiciebi
5. wesebi da kanonebi;
ლიტ.ღონისძიება
|
3. usafrTxoeba
da
moqalaqeobriv
-
patriotuli
cnobiereba;
|
usafrTxoebისა da
moqalaqeobriv -
patriotuli
cnobierebის ამაღლება;
|
4. ინტელექტუალური da
esTetikuri
ganviTareba;
|
საჭირო
რესურსი
|
წიგნების კითხვა,
კულტურული ძეგლების
მონახულება(მუზეუმებში,
თეატრსა და
გალერეაში წაყვანა)
ფილმების ჩვენება და
განხილვა
მოსწავლეთა ეთიკის კოდექსი, სკოლის
შინაგანაწესი, ეროვნული სასწავლო
გეგმა,
კლასგარეშე საბავშვო მწერლობის ნიმუშები შერჩევით, ანიმაციური
ფილმები,
ქართული თუ უცხოური ფილმები, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
.
|
კალენდარული გეგმა
N
|
შესასრულებელი საკითხები
|
შესრულების
დრო
|
შენიშვნა
|
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,
ჟურნალის და სასკოლო დოკუმენტაციის წარმოება
|
სექტემბერი
|
||
წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა
|
სექტემბერი
|
||
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სექტემბრის ბოლოს
|
||
კლასის საათი ორგანიზაციულ
საკითხებზე
|
სემესტრის
დასაწყისში
|
||
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანე-
ბის ყოველდღიური აღრიცხვა
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
||
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
||
მინდა ვიყო ჯანმრთელი ადამიანი, რას ნიშნავს ჯანმრთელი ადამიანი?
|
ოქტომბერი
|
||
საუბარი ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ
|
ნოემბერი
|
||
ცვლილებები, როგორ ვიზრდებით, ვვითარდებით? რა გვეხმარება ზრდასა და განვითარებაში.
|
ნოემბერი
|
||
არასტანდარტულ სიტუაციაში ადეკვატური
მოქმედება, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ ადამიანებთან, მათ შორის, ვირტუალურ
მეგობრებთან.
|
ნოემბერი
|
||
ექსკურსია მუზეუმში
|
დეკემბერი
|
||
კლასის საათი
|
დეკემბერი
|
||
კლასის საათი:
1 სემესტრის შედეგების განხილვა
|
იანვარი
|
||
საუბარი: „იყავით ის, რაც ხართ“
|
იანვარი
|
||
ინდივიდუალური საუბრები ასაკობრივ ცვლილებებთან დაკავშირებით
|
თებერვალი
|
||
„ვიცხოვროთ მავნე ჩვევების გარეშე“
|
თებერვალი
|
||
კოლექტიური სვლა თეატრში
|
თებერვალი
|
||
გართობის საშუალებები: კომპიუტერული
თამაშები, ინტერნეტი, მათი დადებითი და
უარყოფითი მხარეები.
|
მარტი
|
||
კლასის საათი_ „ უსიყვარულოდ...“
|
მარტი
|
||
საუბარი : რა ვიცით ჩვენი ტრადიციების შესახებ
|
აპრილი
|
||
საუბარი საინტერესო პროფესიების შესახებ
|
აპრილი
|
||
ჩვენი უფლება-მოვალეობები
|
მაისი
|
||
კლასის საათი წლის მოსალოდნელი
შედეგების შესახებ
|
ივნისი
|
||
ექსკურსია ქალაქგარეთ
|
ივნისი
|
||
მიმოხილვა- წლის შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
|
||
მშობლებისათვის შედეგების გაცნობა
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
კლასის დამრიგებელი: მაკა ბედიანიძე
No comments:
Post a Comment